1. Expediční lhůty
Pokud je dané zboží skladem bude expedováno do 48hod.po obdržení objednávky.V případě,že zboží není skladem budeme klienta kontaktovat.
2. Platební podmínky
a) Dobírkou - zboží a případné poplatky uhradíte při dodání.
3. Poštovné a balné
Zboží Vám bude zasláno přepravní firmou. K ceně zboží Vám bude účtováno poštovné a balné dle tarifu Autodoplňky.cz.
Ke každé zásilce bude přiložen daňový doklad – jsme plátci DPH.
4. Záruky – reklamační řád
V případě, že Vám bude doručena poškozená zásilka, uveďte na předávacím protokolu popis závady odůvodňující nepřevzetí, abychom mohli na přepravci žádat náhradu škody! Vaši oprávněnou reklamaci vyřídíme obratem.
Reklamační řád:
a) Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčostí, užitnými a estetickými vlastnostmi. U zboží, kde je to nezbytné, vystaví prodávající záruční list, který kupující obdrží současně se zbožím. U ostatního zboží prokazuje kupující původ zboží fakturou (dodacím listem). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad i obal reklamovaného zboží po dobu záruční lhůty uschovat.
b) Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (Česká pošta, DPD, PPL, TOP TRANS, ...) zákazníkovi.
c) Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
d) Při zjištení rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře ci dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.
e) Kupující musí oznámit zjištené vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištené vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
f) Kupující v důsledku vady zboží muže uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy.
g) K reklamaci je nutné ve všech prípadech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
h) V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.
ch) Reklamační formulář, zašle kupující písemně poštou na adresu prodejce či emailem na adresu:reklamace@autodoplnky.cz
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákoné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu. Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.
5. Vaše ochrana
Při naší spolupráci se snažíme plně chránit vaše soukromí. Abychom Vám však mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některé nutné údaje. Tyto údaje chráníme před zneužitím. Přečtěte si prosím podrobnosti dále v tomto dokumentu.
a) Údaje, které zadáváte při registraci
Nutné: Jméno, Příjmení, Ulice, Město, PSČ,telefon
Abyste nemuseli registrační údaje zadávat pri každém nákupu v Autodoplnky.cz znovu, využijte možnost registrace.
b) Údaje o naší spolupráci:
Během Vaší spolupráce s Autodoplnky.cz jsou shromaždovány Vaše objednávky. Je to nutné pro zajištení dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně. Údaje o nákupech jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.
c) Využití Vašich dat mimo internetový obchod Autodoplňky.cz:
Vaše osobní data jsou v rámci Autodoplnky.cz duvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům s výjimkou partnerů zajištujících platební styk, kterými mohou být např. banky. To však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb. Tato data nebudou poskytována reklamním, marketingovým, ani jiným obdobným společnostem.
d) Souhrnné informace:
Autodoplnky.cz dále může poskytovat důvěryhodným třetím stranám, nebo veřejnosti, souhrnné statistické informace o zákaznících, návštevnosti, obratu a další související údaje. Tato statistika však neobsahuje žádnou informaci, která by umožnila identifikovat jednotlivé zákazníky (napr. Český statistický úřad).
Autodoplnky.cz si váží Vaší důvěry a bude plně chránit Vaše soukromá data před zneužitím. Tyto údaje potřebujeme proto, abychom zabezpečili a zkvalitnili naše služby. Neposkytujeme je tretím stranám.
Používáním internetového obchodu Autodoplnky.cz souhlasíte se shromaždováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel v Autodoplnky.cz publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.
6. Písemné informace a poučení dle zákona 40/1964 Sb., Občanského zákoníku dle § 53:
ad a) TUNING RACING SHOP s.r.o.,Nováčkova 11,61400,Brno,IČO:27725499
ad b) Zboží, charakteristika a ceny zboží jsou u jednotlivých nabízených položek.
ad c) Zboží, charakteristika a ceny zboží jsou u jednotlivých nabízených položek.
ad d) Náklady na dodání jsou v obchodních podmínkách a také v části "Pokladna"
ad e) Způsob dopravy a úhrady si vyberte z nabídky v části "Pokladna"
ad f) Dle § 53. odst. 6 má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění při použití prostředku komunikace na dálku.
ad g) Neúčtujeme žádné náklady pri použití prostředku komunikace na dálku.
ad h) Naše nabídka platí po dobu aktivního připojení k serveru Autodoplnky.cz a doby potřebné k doručení objednávky prostřednictvím nástroju Autodoplnky.cz
dle § 57, odst. 2:
Smlouva je uzavřena doručením Vaší objednávky, není-li dodavatelem vyžadováno uzavření písemné smlouvy. Na tuto skutečnost budete dodavatelem upozorněn nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne obdržení Vaší objednávky. "Máte právo od smlouvy odstoupit nejpozději při uzavření objednávky".
Vaše odstoupení mužete uplatnit na adrese dle ad. a), príp. na emailové adrese reklamace@autodoplnky.cz