Vůz BMW M3 E36 GTR , kat E1-volná formule
Motor: typ S54 , 6.ti válec , 24 ventilů, obsah 3246cm2, úprava Quintec-Radlinger + ODETUN Racing Engines, výkon 410 PS/7900, max 8100 ot/min. toč. moment 410Nm.
Elektronika: EURO4 , LSC Brázdil
Spojka: AP Racing – 2 lamelová
Převodovka: sekvenční 6-.ti stupňová DRENTH
Diferenciál: stálý převod BMW Motorsport 4,1-4,45 , samosvor Drexler
Chladiče: motor.voda+ olej, převodovka,diferenciál, benzin
Podvozek: přední náprava – z CrMo trubek, magneziové těhlice , ramena vlastní výroby dle Superturisma, stabilizátor s nastavitelnou tuhostí. Zadní náprava – trubková, stabilizátor s nastavitelnou tuhostí, tlumiče – PROFLEX s 3-way nastavením
Brzdy: : Vpředu - 8 pístové BREMBO prům 380mm. vzadu - 4pístové AP Racing 330mm, bez posilovače s váhou na brzd. účinek brzd. destičky Carbone Lorraine, Galfer, Ferodo
Kola: disky 9,5x18 ATS DTM Competition
Pneu: okruhy Michelin, Pirelli 265-285/650x18, mokré Dunlop 250/650x18
Nádrž: homologovaná plastová ATL FT3,5 – 60 l, v carbonovém obalu
Hmotnost: 1030 kg
Karoserie: ocelový skelet po celkové repasi 2009, + carbonové díly – blatníky, kapoty, střecha, dveře, nárazníky, prahy, křídlo a další aerodynamické doplňky
Další výbava: pneumatické rychlozvedáky, datalog MichlMotorsport, výbava Sparco sedadlo, volant, pásy, hasící 2kg přístroj, elektrické servo na řízení, vysílačka Motorola, apod…