Tuning REDAKCE

Setkání s GTI... 2. díl (08.09.2004)

tuning-aktuality/06_09_2004_golf/logo_golf_01Setkání s pozoruhodnými GéTéÍčky... 2. díl

V pondělí jsme představili první čtyři Golfy z různých dílen. Dnes představujeme miláčky od dalších úpravců.

 

GTI od Konigsegera

Jsou podobné nárazníkům VW Rally Golf, ale Koenigesederův balíček s těmito spojlery vypadá mnohem lépe a Golfu prostě sluší. Tento dokonalý styl však stál statečné vlastníky Golfa mnoho úprav zejména v oblasti klenby blatníků kvůli napasování větších kol. Stříbrný Volkswagen je obut do osmnácipalcových hliníkových kol Porsche od TechArtu s pneumatikami Pirelli P7000 o rozměrech 255/35. Brzdy pocházejí opět od Porsche s 322 mm kotouči s dalšími díly z Porsche 933 Twin Turbo. Vozu vévodí tmavé reflektory od Helly a zrcátka od ProjektZwo. Tlumiče jsou od H&R. Výfuk Techtonics odvádí z vozu zbytky výkonu, který dosahuje u tohoto vozu 240 koňských sil. Interiér září sedadly Recaro SPG a panel Vision od VDO.

Druhý vůz je obut do osmnáctipalcovýc kol OZ Superturismo s pneumatikami 224/40. Pružiny Neuspeed spolupracují s tlumiči Bilstein na lepší stabilitě vozu. Výfukový systém tvoří základ od Remusu. Interiér je vyveden v černé kůži. Pedály jsou z Audi TT. Třinácti dílny chormový kit přístrojové desky je od Perfect Image Creations Inc. Zadní sedadla jsou odstraněna k dosažení menší váhy vozu.

 

Autohaus GTI VR6

Trochu jiný soupeř pokud uvážíme, že jde o závodní vůz, který se účastnil Proffessional Sportscar Racing Endureance Challenge (IC) a je upraven pro co největší výkon a má modifikován chladící systém pro dozažení redukce vysokých teplot. Tlumiče obsahují díly z Carrery. Pneumatiky Toyo Proxes jsou určeny pro sérii EC. GTI je vybaveno brzdným systém Performance Friction. Nadšenci VW přezdívají tomuto automobilu „Nejrychlejší Toaster na světě“. Podklady k tomuto vozu bohužel nehovoří o číslech a maximálních hodnotách výkonu.

 

A2 G60

Specialita německých tunerů je vkládání drahého motoru z Corrada do menších VW. Lehoučký Golf v cabriu pak dosáhne s úpravami 200 koňských sil. G60 je však v tomto případě vložen do kobaltově modrého Golfa A2 z roku 1985. Majitel vozu musel posílit vůz lepšími brzdami. Nechybí vačka Schtrick 268. Díky posílení výkonu je vůz vybaven diferenciálem Quaife. Výfuk je značky Leistritz. Vůz jezdí na tlumičích Tokico s použitím pružin od Jamexu. Pneumatiky mají rozměr 205/40 16 a jsou od Ohstu.

 

A3 GTI VR6 SC s nitrem

Posledním dnešním adeptem je tento malý zázrak, který dosáhl 13,1 vteřin ve sprintu na čtvrtmíli. Majitel však překopal celý vůz z roku 1995. Tom Lacrosse přidal přeplnňovaný motor a nitro. Je to jediné VW v našem seriálu, které má NOS. Pro lepší trakci Tom zvolil převodovku s poměrem 4.24:1. Kola HRE 540 mají rozměr sedmnáct palců a jsou obuty v pneumatikách Nitto 450 215/35. Spojlerový kit je od Zendera. Přední reflektory, zadní křídlo a mřížka chladiče pochází z dílny Abt. Majitel neuvádí data o motoru a pečlivě si chrání i další detaily, které by byly dobrým základem pro ostatní tunery.

 

Jiří Juránek (s využitím podkladů EC)
redakce@autodoplnky.cz
Foto: Archiv

 

mask/orange_ctverec  Pár obrázků oblíbených VWéček

     
     
     

zpět na seznam všech novinek

Sdílet na facebooku Přidej na Seznam Přidej na Google Přidej na Netvibes pošli na vybrali.sme.sk TopČlánky.cz Přidej odkaz na Bookmarky.cz

Výběr dle kategorie


Nápověda k search +

- napište požadované klíčové slovo (neklikejte, nemačkejte Enter)
- napište minimálně 3 písmena
- výsledky hledání můžete více omezit použitím více klíčových slov (např. vana mondeo)
- používejte jednotlivá klíčová (např. filtr green punto)
- hledání nerozlišuje diakritiku
- hledá v názvu kategorie, názvu produktu a kódu zboží
- najetím myši na text se zobrazí obrázek, popis a cena zboží
- kliknutím na odkaz zobrazit na pravé straně se zobrazí všechny nalezené položky
- kliknutím na odkaz načíst další se načte více nalezených položek